Pages

15 Haziran 2012 Cuma

Zara Haziran 2012 Lookbook




Sevgili Zara Haziran 2012 için lookbook’unu yayınlamış. Bu kez oldukça minimalist bir lookbook olmuş ama Zara’ya bu tarz yakışıyor, ben yine pek beğendim. Haziran ayı krem, purda, beyaz ağırlığında monokrom renklerin hakimiyetinde bir ay olmuş. Araya birkaç siyah bir iki de kırmızı karışmış. Zımbalar, zebra desenleri ve örgü detaylar dikkat çekici. Bir de basic kıyafetleri kocaman ve ihtişamlı aksesuarlarla tamamlamalarına bayıldım. Siz nasıl buldunuz?

Penti Swimwear 2012 Yaz Koleksiyonu




Haziran geldi ama hala yaz havasına giremedim. Sağolsun bir açıp bir kapayan havalar da bu konuda hiç yardımcı olmuyor. Ama bugün Penti’nin çok sevdiğim swimwear koleksiyonu ile biraz yaz havasına hissetmeye, sizi de aynı havaya sokmaya kararlıyım! :)
Sadece mayo bikini değil, plaj kıyafetleri olarak da tiril tiril elbiselerini pek sevdim. Siz nasıl buldunuz?

0 yorum:

Yorum Gönder