Pages

15 Haziran 2012 Cuma

Tuba Ünsal Loves Koton



Yılın bu dönemlerinde bir sürü mezuniyette ne giysem sorusu alıyorum. Bir yerlerde denk geldikçe, önerilerim oldukça burada paylaşmaya devam ediyorum. Son zamanlarda Tuba Ünsal loves Koton rüzgarı ortalığı sallamış durumda. Tuba Ünsal ve Koton tasarım ekibinin ortak çalışması olan bu koleksiyon tam da mezuniyet gecesi hedeflenerek hazırlanmış. Modelliğini de Tuba Ünsal yapmış ki, sanırım bu koleksiyonu daha da güzel yapmış!
Koleksiyonda asimetrik etekler, derin yırtmaçlar, şifonlar, satenler, krepeler, parlak renkler ve bol bol ışıltı bulunuyor. Tuba Ünsal mezuniyet gecesinde kızların kendini hem çok güzel ve alımlı hem de rahat hissedeceği bir koleksiyon yaratmak istediğinden bahsetmiş. Son olarak da şöyle bir ekleme yapmış, benim çok hoşuma gitti. “Kendim gidemediğim mezuniyetime gitseydim nasıl görünürdüm diye düşündüm. İşte böyle…”

0 yorum:

Yorum Gönder